Hemmabiosystem.

Nu har vi köpt vårt hemmabiosystem och Johan är som ett litet barn. Han har installerat allt och håller på och fixar och trixar. Jag är inge vidare på det där så jag låter honom hållas och lyssnar på min egen musik men jag kan inte undvika att höra att det är bra drag i dom. Har längtat efter en fungerande radio/cd-spelare i över ett år så nu kan jag poppa! Nu måste vi ju kolla på "The return of the king" ikväll bara för att testa.
LG HT805PH - 2 790 1 990 kr på Media Markt.
Bild: LG

Kommentarer
Postat av: Madde

Exakt den har vi också, Johan var lyrisk när vi köpte den, jag tycker att det är kul men det finns mklt annat roligt att köpa för dom pengarna eller håller du inte med? :-D. Kram!!

2010-08-23 @ 15:29:21
Postat av: Hemmabiosystem

Riktigt snyggt hemmabiosystem! :) Det blir grymt mycket roligare att se på TV och film nu ;)

2011-02-08 @ 21:01:15
URL: http://www.hemmabiosystem.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0