Orkar inte mer.

Jag förstår inte vad det är med mig egentligen? Ena stunden känns allt perfekt, energin är på topp likaså motivationen och så kommer en liten motgång... och allt känns bara piss, jag börjar gråta och blir i princip handlingsförlamad. Jag fattar ingenting just nu och det känns riktigt tungt. Att det mesta känns rätt så komplicerat just nu gör ju inte direkt saken bättre och jag förstår mig inte på mina känslor. Nu har även min kropp börjat göra uppror och trots att jag hela tiden har ett söt sug och småäter så går jag bara ner i vikt(!) Just nu vill jag bara sjunka ner under jorden och komma upp när allt är bra igen.

Snälla J kom hem, jag orkar inte vänta tills på torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0