Helgen i bilder...


Jag och Malin startade med Gekås i Ullared.
Det såg ut att vara sjukt lång kö men vi kunde gå in direkt. =)



Det fanns många vagnar att välja mellan.

 


Här är vår kära vän 4596 som kångade på alla våra varor.
Psst... Lägg märke till att den är lila. =)

 


De hade hela 58(!) kassor och det såg ut som att de aldrig skulle ta slut.

 


Det här blev reslutatet! Malin har en ännu bättre bild innan vi packat ner allt i kassar.
Totalt gick våra varor på 3 000 kr. Helt sjukt med tanke på vad vi fick.

 


Det blev en hel del som sagt. För de hade även sko- och klädoutlets i Ullared.

 


Det här handlade jag!




Nytta...

 


...och nöje!

 


I loove the 80´s!
Absolut 80´s 2 - 89 kr.

 


Snygga partyskor från Skokanonen 300 kr.

 


Malins fynd.

 


På kvällen gjorde vi egna hamburgare med fetost och tomatpesto i. Mums!

 


Sen avslutade vi kvällen framför Sex and the city och dippade i choklad.
Perfekt avslut på en toppen dag!

 


Stackars Ghia fick inte bara titta på när vi frossade,
jag hade köpt godis till henne också som hon glatt mumsade på.
(Syns inte på bilden, jag vet.)

 

Vi glömde att ta bilder under resten av helgen men den var kanon!
Tack ännu en gång för en underbar helg Malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0