Grattis Sanna!


I måndags fyllde min underbara vän Sanna 24 år!

Vi har kännt varandra sen första klass då vi bodde grannar och gick i samma klass. På den tiden kunde vi umgås i max 15 min för sen började vi tjafsa om något töntigt och någon gick hem till sig. När vi väl lugnat ner oss ringde vi varandra och sen lekte vi igen. Efter det var vi i princip oskiljaktiga och vi har hållt ihop sen dess, trots att vi inte hörs av eller träffas så ofta nu för tiden då hon bor i Dalarna och jag här i Göteborg. Men när vi väl hörs av så är det som det alltid har varit, borsett från att vi har mycket att ta igen! =)
Jag skriver som hon skrev till mig när jag skulle åka till Australien:

"Sanna vänner har när de andra har gått,
Sanna vänner kan man alltid lita på,
Dimman lägger sig och dom står kvar,
Sana vänner är det bästa man har!!

Du är en sann vän Sanna och jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0