Äntligen är stressperioden över!!

Dagen började inge vidare. Vaknade innan klockan ringde och kunde inte somna om pga de irriterande morgonpigga fiskmåsarna som envisades med att skräna utanför fönstret. *suck* Tentan kändes inge vidare, kom massa skumma frågor och det kändes som att det blir omtenta, kul. Innan fick vi höra att den förra tentan hade kommit så jag åkte upp till skolan. Men när jag väl kom dit så hade surk-ringen som sitter i receptionen gått för helgen, klockan var då bara 13.15. Då brast allt! Tårarna ville inte sluta och jag ringde Johan och klagade på surk-ringen och den dryga tentan och allt som jag kunde klaga på. Stackars Johan, han har fått vara med om mycket de senaste veckorna. Men nu är det äntligen över! Eventuellt två omtentor men ändå.

När jag kommer hem var Johan inte hemma men han ringde och bad mig kolla i en påse där min present fanns, något försenad då jag fyllde i oktober =) man bättre sent än aldrig. Jag blev så glad och mitt humör blev genast mcket bättre. Där låg nämligen en svart extern hårddisk (med 320 GB minne, min dator har bara 80. haha) som jag velat ha och behövt jättelänge nu men inte orkat köpa, de är ju så dyra för en student. Nu kan jag äntligen lägga över alla mina bilder och ha en back-upp ifall min dator får för sig att pajja ihop, tack honey!

Snart ska vi åka och hämta hyrbilen och sen drar vi ner till Smålands skogarna för en lugn helg, ska bli så skönt!
Ha en glad påsk allesammans och njut av ledigheten för det ska jag göra till 100%!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0