Har varit på en otroligt inspirerande föreläsning idag!

Idag har vi börjat en ny kurs som handlar om att söka, värdera och kommunicera kunskap inom hälsovetenskap. Först hade vi en introduktion om kursen och fick en massa information. Sedan efter lunchen så hade vi en otroligt bra föreläsning av Björn Liljeqvist om hur man ska plugga smart och lära sig mer, väldigt inspirerande!! Den var mycket lärorik och det känns som att den kommer att vara till stor nytta inför kommande studier. Den var så bra att jag känner att jag ska köpa hans bok som heter just "Plugga smart och lär dig mer! Sedan blev det en fika med några av klasskamraterna innan jag åkte hem.

Så nu är jag supermotiverad till att plugga igen. Ska fixa en massa saker imorgon och sen ska vi införskaffa ett skrivbord så att jag har någonstans att sitta då jag studerar hemma. Ska bli jätteskönt!

Helgen var för övrigt bra men jag har inte tid att berätta om den just nu. Tar det när jag får lite tid över helt enkelt. =) Nu ska jag mysa med Johan och titta klart på Färjan 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0