Äntligen en VeroModa-butik i Göteborg!

Idag hade vi bara en halvdag 9-12 vilket var väldigt skönt! Gårdagens föreläsningar och all information gjorde att jag var helt slut i huvet idag och jag somnade nästan på dagens andra föreläsning, illa. Var så grymt trött när jag vaknade imorse, minns inte när jag senast var så trött när jag vaknade. Det var tur att dagens föreläsningar var intressanta, men se gick ju inte att jämföra med gårdagens.

På vägen hem passerar vagnen alltid Nordstan, som för er som inte vet är ett stort shoppingcenter i centrala Göteborg, och då såg jag att de ska öppna ett VeroModa där någon gång i höst. OM jag blev glad!! Det är en av mina favorit butiker och de har inte haft någon här tidigare så nu går jag bara och väntar. =)

När Johan kommer hem ska vi till IKEA och köpa ett skrivbord så att jag får någonstans där jag kan plugga ordentligt. Det ska bli riktigt skönt faktiskt och sen slipper datorn ta plats på soffbordet.


Men tills dess ska jag sammanställa gårdagens och dagens föreläsningar och vara lite duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0