Tillökning i familjen! =D

Jag och Johan har under en längre tid funderat på att skaffa hund. Jag har ju levt med hundar i princip hela mitt liv och Johan har aldrig kunnat ha hund pga att hans syster är allergisk. Pappa har länge erbjudit mig att få ta hand om hans ena hund Ghia då hon skulle trivas bättre om hon fick mer uppmärksamhet, något som är svårt att få om man har 5(!) andra hundar. En hund som jag för övrigt älskar! Jag har ju kännt mig nere ett tag nu men varje gång jag hälsat på mamma, pappa, syrran eller någon annan som har hund skiner jag upp, eller som Johan säger, jag ser så lycklig ut!

Men nu har vi funderat klart! Vi ska skaffa hund, på prov. Nästa helg kommer ev syrran upp och hälsar på och då ska hon ta med sig Ghia! Vilken kanonhelg det kommer att bli, att få hem både syrran och Ghia, även om syrran åker hem till sig sen. Då får jag sällskap om dagarna och så måste jag gå ut och gå minst 2 ggr om dagen, så då börjar förhoppningsvis min mage att fungera som vanligt igen. =)  Vi längtar såå!

Så från och med nästa fredag så får vi tillökning i våran lilla familj, nu måste vi bara införskaffa lite hundgrejer och nya promenadskor. =)

Ps. Hon är inte tjock hon har bara enormt mycket päls! =)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åhh vilken sötnos! =) Hoppas att hon fyller tomrummet och att hon ger dig lycka!

Kram

2009-10-30 @ 14:28:50
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0