Nu är hallen äntligen klar!

Ja det stämmer. Med pappas hjälp har vi äntligen fått upp hatthyllan och nu är hallen klar och vi är såå nöjda! Hallen känns mycket större nu när den stora byrån är utbytt och det känns som att vi har fått en helt ny hall! Nu ska vi bara byta ut garderoben och sen är vi nöjda. Men det får bli ett senare projekt för pengar är ju som sagt inget man har gott om som student. Använder hellre mina sparpengar till en resa i sommar! =)



Jag är så sjukt nöjd! Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hallen blev väldigt fin! Jag förstår att du är nöjd :)



Ja visst är det härligt vad musik kan göra med en? Nostalgi och känslor, det är det som är det fina med musiken! :)

2009-10-12 @ 22:44:49
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Maddeliix

Det blev jättebra! Snyggt, stilrent.. Jag gillar det..

2009-10-13 @ 19:41:47
URL: http://www.metrobloggen.se/maddeliixblogg
Postat av: Malin

Jätte fint. Vilken skillnad =)

2009-10-19 @ 20:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0