A perfect sunday...

Idag har pappa och hans fru varit här och grattat mig i förskott. Fick pengar vilket jag verkligen behöver så i veckan ska jag köpa min favorit prafym som nästan är helt slut. Den luktar så sjukt gott att jag nästan blir lite till mig, hehe. =) Den luktar i princip som min favorit killparfym fast kvinnligare förstås. M.m.m...

När pappa ändå var här hjälpte han oss att sätta upp hatthyllan som jag köpte i fredags och sen några andra saker som vi inte kunnat göra själva så nu känns det kanon. Nästan som ett nytt hem. =) Vill bara säga att vi kunde ha gjort sakerna själva men vi har inte verktygen.

Men min far fick inte bara jobba, Johan och hans kusin fixade lunch och sen gick vi på en liten promenad med hundarna så att de fick springa av sig och OM dom sprang. De är så himla goa och jag saknar dem verkligen. Så fort vi får mer tid så kommer vi att skaffa en hund och tar det inte för lång tid så får vi ta över pappas ena hund Ghia som är såå go.

 


Var dock lite jobbigt då det troligtvis var sista gången jag träffade pappas äldsta hund Ninnie, hon är nämligen 13,5 år och börjar bli väldigt gammal nu. Hon är så himla härlig. Men det vill jag helst inte tänka på. =(

Har även hunnit med att frosta av kylen. Ja ni läste rätt vi har har frostat av kylen(!), inte frysen. Blev nått knas där i början så det var sjukt mycket is i den så viss mat frös. Men nu när pappa har fixat lite med den så borde den funka som vanligt. *fingers crossed*

 

Johan med en av isklumparna som satt på kylskåpsväggen.

 

Sen blev det hämt-mat från restaurangerna runt hörnet som vanligt på söndagarna och nu sitter grabbarna och kollar på "Transformers" medans jag sitter här. Ikväll är det för en gångs skull en bra söndagsfilm så vi ska kolla på den nya Wallander filmen på 4:an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0