091029

Inatt drömde jag att tre av mina närmsta vänner alla skulle gifta sig på samma dag, som dessutom var min pappas 50-års dag. Minns att jag var helt förstörd för jag menar hur ska man kunna välja? Får hoppas att den inte blir sann för jag har ju svårt att välja mellan en grön eller blå tandborste, typ. =) Menar inte att de inte får gifta sig, men jag skulle ju vara tacksam om de inte valde samma dag.

Idag ska jag till IKEA och kolla efter en ny madrass. Får så sjukt ont i kroppen av den vi köpte och det är öppet köp så jag måste kolla, måste ju kunna sova bra. Just nu saknar jag min gamla säng.

Sen har jag lite andra saker på dagens lista. Måste ju passa på när jag inte har något i skolan. För sen drar det igång igen nästa vecka. Då startar nämligen en ny kurs: Psykologi, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0