Mycket skratt tillsammans med underbara människor i helgen!

I fredags var jag helt slut och somnade på soffan när jag kom hem. Efter att sedan ha tagit en lång varm dusch som slutade med att brandlarmet gick igång (!) piggnade jag till och vi kollade på Idol innan jag och syrran åkte ner på stan och möte upp våra kusiner J och T. Kvällen spenderades till största delen på Dancing Dingo, ett Australiensisk ställe som ger en känsla av Australien, om jag var kär! De flesta i personalen var australiensare och jag var som i extas. =) Kvällen blev jättelyckad och vi var hemma vid 4 tiden.

Blev förövrigt "kär" i en korvgubbe som står på Avenyn. Har har en korvvagn som körs av en moppe, ett bord och två stolar man kan sitta vid (har riktigt bra service och gårrunt och serverar det man beställt och bockar sedan) och hans mey är helt underbar och han säljer bland annat en bortamatch-meny som består av tandborste, tandkräm, kondom och så ar det nåt mer. Det ni!! =)

Gårdagen blev jättelyckad och som ett resultat på det sitter jag vid datorn och mår bra, medans Johan ligger helt däckad i soffan och syrran sover gott i gästsängen. Man skulle kunna tro att hundarna också festade igår för även de ligger helt utslagna på golvet. =)  Hur blev det nu såhär, jo det tänkte jag berätta nu.

Först kom två av Johans kusiner Gustaf och H hit och åt tacos, därefter kom även Gustafs sambo Ingela hit och sen blev det dricka och buzz! Sen drog vi ut för att göra stan osäker, grabbarna drog till Rockbaren medans vi tjejer åkte och drack margaritas och fick tid för lite girl-talk på ett ställe på Linnegatan.

Sen åkte även vi till Rockbaren där vi hade riktigt trevligt och blev kvar tills de stängde vid 3. I slutet av kvällen fick vi för oss att dansa sista dansen vilket slutade med att jag hamnade på golvet med G över mig, har lite ont i kroppen idag känner jag. hehe. Sen var vi hungriga och vi gick till Kebaben och stillade våran hunger. Därefter belv det dans på gatan till gatumusikanterna och sen bestämde vi oss för att det var dags att åka hem. Jag och Johan missade självklart sista vagnen hem så då bestämde vi oss för att gå de 4,5 km hem och drygt 1 timme senare var vi hemma. Kanske är anledningen till att jag mår så bra idag. =)

En grymt lyckad kväll med många skratt, tack alla som var med och förgyllde kvällen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0