Jag är kär!

Hade en underbar kväll med Johan igår på våran "dejt"!

Först var vi på Hard Rock Café och åt varsin hamburgare och var helt okej. Var så sjukt sugen på en stek men 229 kr, nej såå sugen var jag inte. Sen tog jag en drink som hette Havana Samana (eller nåt sånt) och den var riktigt god och sliskig, mums! Var dock besviken på att man var tvungen att hänga av sig jackan och det kostade 20 kr per jacka, räcker det inte med att maten kostar massor, nej då ska man betala för något man måste göra.
- poäng för det Hard Rock.
Men i det stora hela hade vi en mycket trevlig middag.

Sen åkte vi till biografen, köpte upp och på en Hollywood-meny och satte oss för att kolla på New Moon. Åhh va bra den var!! Jag blev så kär, i Jacob. Förlåt Johan, men du behöver inte vara orolig. Den var så sjukt bra och man ville inte att den skulle ta slut. Kan knappt vänta tills Eclipse kommer i sommar, vill se den NU!!!

Så har ni sett Twilight, se New Moon! Det är såå värt det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0