Here I come..

Som jag skrev igår har det skett en förändring och här är den. jag har blivit röd/brunhårig!! =) Är supernöjd, vad tycker ni?  Det är Lotta, en tjej som jag gått i parallelklass med i Nykvarn, som har gjort det på mig. Klänningen köpte jag på Gina idag där jag också hittade en annan "lilla svarta" fast en enklare med hela armar, också supersnygg! Så jag ska inviga denna snygging när jag ska hem till Vevve på lördag, längtar!


Hemuppgiften är nu inlämnad, skulle vara inne på måndag, så det känns skönt. Imorgon bitti lämnar jag Göteborg för att åka på årsmöte med FSAstud - Föreningen Sveriges Arbetsterapeuters studentstyrelse som jag kommer att sitta i nästa år. Får då reda på om jag kommer att bli ledamot eller suppleant, spännande!

Resten av helgen spenderas med nära och kära i Södertälje-trakterna. Syrran är på besök hos mor så dår får jag träffa dem och alla deras hundar., Måste tyvärr lämna Ghia hemma, men Johan behöver lite sällskap! =) Sen ska jag träffa några vänner, fira farmor som har fyllt 75(!) och sen ska jag, mamma och kanske Madde (om hon är kvar) baka lussebullar, mums!! Längtar!

Men nu ska jag äta lite blåbär och hallonpaj som jag och Johan slängt ihop och kolla på Criminal Minds och sen ör de sängen som väntar. Ska upp strax efter 5. Ha en trevlig helg, det ska iaf jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0