Ännu en trevlig kväll med trevliga människor

Igår var vi som sagt hos några bekanta där vi åt massa snacks (alldeles för mycket för min del), drack och umgicks. Det vart en jättetrevlig kväll med mysiga människor och när de andra skulle gå ut så åkte vi hem och slappade framför tv:n innan vi däckade av ren utmattning. Nej inte pga spriten för vi drack bara Konsum-dricka. =)

Värdparets lägenheten var förövrigt inredd väldigt läckert och de hade färgtema i varje rum, snyggt! Johan blev lite orolig över min förtjusning men jag lugnade honom med att min studentbudget inte tillåter det, det kanske får bli något för framtiden. =) Just nu är jag nöjd som det är, finns viktigare saker att fixa.

Idag sov jag länge och sen blev jag väckt av en uttråkad Johan som ville "bråka" lite med mig. =) Resten av dagen har vi slappat och nu tänkte jag ta och läsa lite i min nya psykologibok, som förövrigt är sjukt stor och över 1000 sidor tjock. Allt är självklart på engelska, men det ska nog gå bra. Sen ska jag på dejt med Cattis, får se vad hon är sugen på. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0