Glada nyheter!!

God morgon, god morgon! Jag vet det är sent men jag har blivit en missbrukare av snooze och gick inte upp förrän halv 9. Men jag har iaf varit produktiv sen dess. Det är inge bra att jag sover så länge men det kommer det att bli ändring på väldigt snart för jag tror inte att Ghia vill vänta så länge på sina morgonpromenader. =)

På tal om Ghia så kommer hon tidigare än väntat, närmare bestämt imorgon kväll! Syrran ville komma upp lite tidigare så imorgonkväll ska jag möta upp henne och hundarna på stationen. Ska bli så hila mysigt att ha dem här! Då blir det fullt i lägenheten med tre människor och tre hundar, men åh va mys det ska bli! =) Syrran har dessutom tagit på sig rollen som husfru så det ska bli spännande.

Nej nu ska jag boka en tvätttid och sen ska jag åka till skolan och prata med min studierektor om utlandsstudier. Sen blir det plugg och så startar vi psykologi-kursen, superskoj! Älskar psykologi det är så himla intressant.

Bye bye äppelpaj! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0