Biljetterna är hämtade, på lördag ska vi gå och se New Moon!!

Var och hämtade ut biljetterna som jag reserverade igår. Det var tänkt att bli en överraskning till Johan men jag var inte tillräckligt diskret så han hittade lappen. Men han blev jätteglad trots att det inte fick bli en överraskning! =)



Så på lördag kl. 20:40 ska vi äntligen få se den, vi har längtat sedan vi såg Twilight.
Får en känsla av att New Moon kommer att vara ännu bättre. Älskar ju vargar så jag kommer nog att vara lite partisk i deras kamp. Ville att Bella och Jacob skulle bli ett par redan från början.
Innan filmen ska vi gå ut och äta nere på stan, vad vet jag inte än men är så sugen på grillad stek!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Åhmen åh, jag vill också se den! Får tvinga med mor till Heron nu i veckan! Fast hon lär väl inte ha sett ettan så får väl hyra den först så hon förstår :D

2009-11-20 @ 16:33:21
URL: http://misplaced.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0