#100. Plugg, syrran, hundar och så lite mera plugg. Snart är det helg!

Inlägg #100! Har tydligen skrivit en hel del i den här bloggen med andra ord. Å andra sidan startade jag bloggen för 3 år sen, varav nästan 2 år i ide.

Den senaste tiden har jag inte hunnit skriva så mycket då det har varit sjukt mycket i skolan samt att syrran kom i tisdagskväll. Nu har allt slit betalat sig och vår Poster-presentation av vår rapport gick över förväntan! =) Seminariumet i psykologin gick även det bra och det är så otroligt intressant. Imorgon är det ytterligare en föreläsning inom psykologi och det blir sjukt mycket att läsa igen. Ämnet är så intressant men måste det vara så himla mycket att läsa!

Är mysigt att ha hundarna och syster här och imorgon blir det en välförtjänt helg! Ska bli så grymt skönt! Är inte helt säkert hur den kommer att sluta men den blir nog toppen, det blir ju inte roligare än man gör det.

Nej nu ska jag vara social och snart ropar sängen på mig så att jag orkar med morgondagen. =)

Glömde nästan att säga att vi nu är hundägare på obestämd tid! *lycka*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0