091116

Har blivit lite dålig på att uppdatera bloggen men det har varit mycket i skolan och nu har jag även en hund att ta hand om, då blir det lätt så.

Helgen har varit bra bortsett från att jag har haft så ont i armen efter influensavaccinet och att jag haft jätteont i örat. Men nu är det mycket bättre. Annars bjöd helgen på Idol, trevligt sällskap och sen har vi även spelat mycket Rock Band, superskoj! Har kommit på att man kan spela det online tillsammans med andra så jag är smått beroende. =)

Ska snart in till skolan och plugga inför morgondagens seminarie tillsammans med min grupp. Vi har gjort så vid ett tidigare tillfälle och det funkar jättebra, man känner sig mer förberedd när man redan har hunnit diskutera ämnet med de andra.

Jag känner mig lite elak mot Ghia för att jag åker bort trots att jag inte behöver det, blir ju inte borta hela dagen. Dessutom har vi nyligen varit ute på en promenad och så ska hon få ett tuggben, så hon borde vara nöjd. =)

Nej nu måste jag springa ner till vagnen. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0