Mindre än 4 dagar kvar!

Ja nu är det inte långt kvar och dagen med stort D närmar sig med stormsteg!

I lördags åkte jag in till Stockholm och strosade i affärer och lunchade med Malin. Hittade för övrigt Äntligen en svart kofta som jag trivdes med, så då var dagen räddad! Som jag tidigare skrev skulle jag gått ut i lördags men när jag och Malin satt och lunchade tappade jag helt suget och bestämde mig för att skita i det. Istället ringde jag Johan, köpte jag en pocket att läsa på tåget och tog sedan första pendeln ut till Johan och hans föräldrar där jag spenderade resten av lördagen. Vi grillade och åt sedan en supergod dessert ute i solen och avslutade kvällen med att kolla på "Allt flyter", vilket visade sig vara en riktigt rolig film.

Igår träffades min mamma och Johans föräldrar för första gången, det tog 15 månader innan det äntligen blev av men nu har de träffats. Det blev grillning och till efterätt hade mamma gjort sin goda rabarberpaj, mums! Efter att ha ätit mer än vi borde ha gjort bestämde vi oss för att ta med oss hundarna och knalla ner till Taxinge slott och titta lite. Det blev ett mysigt avslut på en lyckad kväll, trots ett visst klagomål ifrån herrarna. =)

Idag var jag och Johan runt i Kungens kurva och provade ut våra nya madrasser så nu har vi bestämt oss. Skönt att ha lite klart iaf. Efter det åt vi på Heron och sen gick vi äntligen(!) och såg "Män som hatar kvinnor" som jag velat se ända sen den släpptes. Den var sevärd men det blir ju aldrig samma sak som att läsa boken, men det var skönt att visa saker inte fanns med.

Snart kommer mor hem från hundpromenaden och då blir det tjejfilm och vaniljsås med rabarberpaj, mumma!!





Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv; Tack så mycket =)



Åhh jag älskar tjejfilmer! Men jag får typ aldrig se någon sån hemma :/ Fast det är då det är bra att ha mamma att titta på sånt med, hehe.



2009-07-28 @ 13:33:32
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Terese

=) Du också, va roligt! Men visst är det något speciellt med tjejfilmer. De är så lätta att se på och då känns det som att allt är möjligt och man känner sig som 14 igen!

2009-07-28 @ 16:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0