Orklös.

Ända sedan i torsdags då vi avslutade föregående kurs så har jag tappat all min energi, eller rättare sagt den som ska gå åt till skolan. Det enda jag orkar är att sitta här vid datorn och uggla, slappa i soffan eller gå ut med hundarna (för att jag måste) men all annan energi är som bortblåst. Är kanske en sån där höstdepression eller nåt liknande. Trots att den nya kursen är intressant så orkar jag inte mer. Efter dagens samtal med personalavdelningen på jobbet rasade allt, är så jävla trött på alla lagar och regler hit och dit, fuck them! Ska man aldrig kunna slappna av i det här jävla samhället utan behöva hålla koll på allt skit? Blir så fruktansvärt trött att jag bara vill skrika rakt ut!!

Nej dags att åka till Handelshögskolan och gå på en föreläsning om intrevju-tekniker, jag som helst vill sätta mig ett hörn och vara tyst. Misstänker dock att vi måste prata en massa, suck. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Vad är det nu som de sagt på jobbet? :O



Hoppas du känner dig lite mer kraftfull snart!

2009-12-10 @ 00:01:19
URL: http://misplaced.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0