Nostalgi och känslor.

Ibland när jag har tråkigt brukar jag läsa några av mina gamla blogginlägg och minnas, idag är en sån dag. Läste bland annat ett inlägg ifrån 27 juli i år som hette "8 dagar kvar. Men jag kan inte låta bli att känna en viss sorgsen känsla." där jag skrev om att jag troligtvis skulle sakna den här stan ibland eller vissa saker/personer i den. Det stämmer! Efter att ha bott i Göteborg känner jag pirret och saknaden av några nära och kära och det var faktiskt inte bara de personer som jag trodde att det skulle vara.

Men jag vill inte flytta tillbaka för jag trivs väldigt bra i Göteborg och har träffat massa nya underbara vänner. Men ibland önskar jag att jag kunde ta med mig några av dem till västkusten. Tack Malin och Maria för att ni finns!

Gårdagens förvirring är nu värre än någonsin men det löser sig väl, det gör det alltid på ett eller annat sätt. Hoppas bara att det går fort!!

Har iaf något roligt att se fram emot! Ikväll ska jag träffa min underbara stora syster Sofie som också är på besök i Nykvarn. Har inte träffat henne sen i september och jag har saknat henne. Imorgon ska jag träffa Malin på förmiddagen och på kvällen ska vi åka och hälsa på Maria och Allan som precis blivit husägare, ska bli spännande att se hur det ser ut!

Ska gå och mysa lite med Ghia innan det är dags för hundpromenaden och mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0