Längtar...

Var ett tag sen jag skrev här men det har varit mycket och jag har inte orkat helt enkelt, så är det ibland. Har varit en hel del i skolan, mycket att läsa och motivationen har varit låg trots att det är väldigt intressant. Nu behöver jag verkligen ett jullov!

Men helgen var kanon! Idol och en chokladfontän tillsammans med tjejerna i FSA i fredags. På lördagen blev det middag och mys-/spelkväll hos Ingela och Gustaf. Hundarna följde självklart med och de fick åka spårvagn och var jätteduktiga! Vi insåg att det inte är så många hundar som åker spårvagn vid halv 3 på natten men tjejerna var som sagt väldigt duktiga. Lördagen tog hårt på oss alla så söndagen spenderade vi alla fyra i soffan och halvsov och tog det bara väldigt lugnt.

Sen kom syrran och en kompis förbi i måndags då de skulle på Sonata Arcticas konsert som var här i Göteborg, trevligt. Lincie (syrrans hund) blev överlycklig över att få träffa sin matte igen efter nästan 3 veckor och var nog glad när hon fick följe med henne upp till mamma igår kväll.

Snart är det våran tur! På fredag kväll går tåget upp till Södertälje där mamma ska komma och hämta oss. Så vi är framme hos henne vid 12-tiden och då kommer vi vara lagom trötta! Längtar verkligen upp till mina kära och lugnet och att få gå i mina hemtrakter och strosa omkring på välkända marker. Att det dessutom är massa snä där, något som vi sett väldigt lite av här i Göteborg, gör det perfekt!! Då blir det JUL!!!! =D

Så nu är det bara att stå ut de två sista skoldagarna och sen är det JULLOV!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0