JULLOV!!! Nästa: Södertälje.

Idag hade vi den sista skoldagen för året men den blev inte som väntat. När vi kom till Handelshögskolan för att ha seminariet så visade det sig att det var inställt! Så helt plötsligt hade vi jullov, det var ju inte så man hade tänkt sig och det kändes inte som att man hade förtjänat det eftersom att man inte gjort nått men det är skönt! Var lite komsikt för jag hade pratat med Tommy innan jag åkte och hans seminarium hade varit inställt men jag sa att jag inte trodde att mitt skulle vara det och så var det de. Haha =)

Så nu är väskorna packade och Ghia rastad och vi sitter och väntar på att det ska bli dags att bege sig tillbuss och tåg som ska ta oss till Södertälje där mamma ska möta upp oss. Sen åker vi ut till henne och sen blir vi kvar i krokarna fram tills den 29 december! Ska bli skönt att komma "hem" ett tag och vila upp sig och träffa nära och kära i bekanta trakter.

Får se hur det blir med uppdateringen under den tiden men jag misstänker att jag kommer att vilja göra annat än att sitta vid datorn om dagarna. Men vi får se om det blir någon uppdatering, man vet aldrig! =)

Hade kanon för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0