Höstdepp trots en toppenhelg.

Har haft en toppenhelg uppe hos de nära och kära och jag är numera medlem i den centrala styrelsen för FSA, det ni! =)

Trots att helgen var toppen och jag har två underbara hundar här så känner jag mig jättenere just nu. Det gör ju inte saken bättre att Johan åkte till Tyskland med jobbet igår och kommer hem först imorgon kväll. Hann bara träffas på söndagskvällen. Saknar honom så sjukt mycket nu och det blir extra tungt eftersom att jag känner mig så nere. Har en sån där period som man får då och då, sjukt jobbigt.

Har iaf blivit av med locket i örat som jag hade i helgen så det är ju positivt. Sen avslutar vi snart våran psykologikurs och efter det ska vi fira och säga hejdå till Sara som ska lämna oss för kärleken och börja lära i Norrköping.

"Nobody knows it but you've got a secret smile and you use it only for me"

Kommentarer
Postat av: Madelene

Urs och fy att du känner dig nere! :( Tur att Johan kommer hem om ett dygn iaf! Annars får du krama om Lincie massa, det brukar jag göra när jag är ledsen och nere. ^^

2009-12-01 @ 18:33:45
URL: http://www.misplaced.se
Postat av: Terese

Jo jag får väl göra det. Ghia är också bara på att tröstas. Men det är inte samma sak. Var jobbigt att sova ensam igår natt, får se hur det går ikväll. Tur att tjejerna glatt gör mig sällskap och sover på Johans halva. =)

2009-12-01 @ 19:19:59
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0