Ett stort tack till alla läsare!

När jag startade den här bloggen första gången för drygt 2 år sen var det i princip ingen som läste den, vilket jag nu i efterhand har insett är pga att få visste om den. Därför är det så roligt att se att det så pass många som läser den nu och att vissa även verkar göra det dagligen! =) Det motiverar mig till att skriva mer.

Det är ännu roligare att några av er kommenterar vissa inlägg, jag blir alltid lika glad när jag loggar in och ser att jag har fått en liten kommentar, så tack! =) Som jag har uppfattat det så är Madde och Vevve några av mina trognaste läsare och jag kan säga att jag är en trogen läsare av era. Men det skulle vara jätteroligt om även ni andra vill skriva någon liten rad någon gång så att jag får veta vilka ni är. =)

Ett stort tack till alla som läser min blogg och jag hoppas att ni gillar den!
Om inte så skriv.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0