Kursen avslutad och ett sorgligt avsked.

Igår hade vi vårat examinations-seminarium för utvecklingspsykologin och det gick bra. Så nu är kursen avslutad och nästa börjar på måndag vilket betyder att jag är helt ledig idag! =D

Väl hemma gick jag och Ewe ut med våra hundar på en långpromenad i skogen och var borta i 2 timmar! Det tog längre tid än jag hade tänkt och jag fick stressa som en tok. Hade nämligen bara 1 timme på mig att fixa mat, äta, fixa mig, handla inför kvällens avskedsfest för Sara hinna ta mig ner till vagnen och jag hann, det ni! =)

Det blev en mysig kväll med ost, kex, frukt, mjuk pepparkaka, spel, sång och massa snack! Kommer att kännas tomt utan Sara men jag önskar henne all lycka i framtiden och vi kommer ju att träffas i vår då hon ska hälsa på. Sara ska nämligen börja plugga i Norrköping istället då hennes pojkvänn den över 4 år tillbaka pluggar där.

Lycka till Sara, vi kommer att sakna dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0