Väggarna är målade, internet snabbare och min kära moster fyller år!

Ännu en produktiv dag är avklarad, hur ska detta sluta egentligen? =) Nu är väggarna färdigmålade och såå grymt snygga!! Färgvalet blev bättre än jag hade förväntat mig, för vi var ju lite osäkra där ett tag. Men oj så snyggt det blev! Imorgon ska vi fixa det sista, måla listerna och taket sen ska hyllorna upp på väggarna. Tyvärr kan vi bara få upp hälften av hyllorna för när Johan var på BauHaus för att köpa de resterande hyllorna som inte fanns sist fick han veta att de kommer om 14 dagar! Som att vi orkar vänta såå länge. Har redan väntat i över 1 vecka. *suck* Men det finns inget vi kan göra mer än att vänta, igen. Är så sjukt trött på att vänta på saker. Känns som att jag inte gjort annat de senaste månaderna.

Sen avnjöt vi en supergod middag. Johan var och köpte en gjutjärnspanna med reflor i så att köttet blir nästan som om det skulle ha blivit grillat! Så det blev stekt fläskkarré sallad och självklart klyftpotatis i ugn, finns det nåt godare? Vi är som frälsta och idag fick jag verkligen till det. *stolt*

Fick hem vårat nya modem idag så nu surfar jag på 20 mbit och det trådlösa modemet funkar igen. Lyckan är fulländad!

Vill passa på att skicka ännu en gratulation och idag är det min kära moster som fyller år. Ett stort grattis till dig! Synd att jag inte kan vara med er idag.



Nu ska jag passa på att njuta av Usain Bolts sista steg på VM i Berlin 2009. Det ska bli en fröjd att se honom springa och som de flesta andra hoppas jag på att se ett tredje världsrekord. Händer det så är han helt fantastisk! Go Jamaica!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja nostalgi är härligt! =) Jag älskar att lyssna på gamla låtar och minnas tillbaka. Gör ett sånt inlägg du också. Det är bara kul att kolla vad andra tycker om.

2009-08-23 @ 19:55:45
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0