Min lilla klagostund...

Jag känner bara att jag måste få klaga lite och tycka synd om mig själv ett tag. Är nämligen så himla trött på att denna envisa förkylning aldrig kan lämna mig ifred! Har haft en irriterande rethosta i över 2½ vecka nu och det blir ingen skillnad åt de positiva hållet, snarare tvärtom. Sen har jag dessutom haft en otroligt het och hes röst i säkert 1½ vecka och på det är jag snorig, känner mig halvfebrig och har ont i huvet. Gu va jag älskar min semester, not!

Som om inte det skulle vara nog så har jag fått superont i nacken igen så jag är rätt stel och nu har jag även ont i mina armar igen. Muskelinflammationen visar gärna sin närvaro och jag har fått nog!

Sen har jag ju min dumma mage som alltid ska sätta käppar i hjulen för mig och bråka med mig.

Som pricken över i:et så skulle jag fixa så att vi får snabbare bredbandsuppkoppling då vi bara har 0,25 mbit nu, supersegt. Tv och bredband via ComHem ingår i hyran och då jag frågade en person i våran styrelse sa hon att jag skulle prata med ComHem. Så jag ringde till ComHem och de säger att de inte kan se något avtal med våran förening och att jag ska prata med min förening. Gu va trött jag blir!! Verkar inte som att någon har koll. Sen när man känner sig lite små febrig hela tiden så blir det ju extra jobbigt. Blir spännande att se hur det går. Ska ringa föreningen igen.

Har iaf varit duktig och varit ute med Ghia på en lång morgonpromenad, 75 min! Gick upp på Ramberget och när jag kom upp til toppen, efter att ha gått upp för ex antal trappsteg, träffar jag två killar varav den ena hälsar på Ghia. Då får jag den ovanliga och korkade frågan: "Har du sett hennes ögon?" Så mitt svar blev: "Ja hon har ett blått och ett brunt öga jag vet."
Asså hur korkad får man bli,som att jag skulle ha missat att min hund har olika färger på ögonen. Jag är ju inte blind! *suck*

Nej nu har jag fått klaga av mig och det känns lite bättre faktiskt. Om du orkat dig igenom detta så, förlåt, men ibland måste man faktiskt få klaga lite.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha, jadu, den frågan har man ju fått en och annan gång... :P



Hoppas du blir bättre snart och designen är supersnygg btw!

2009-08-19 @ 17:02:48
URL: http://misplaced.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0