En lyckad söndag som avslutas med 100 meters finalen för herrar!

Idag har det varit rätt så lungt men jag har ändå varit rätt på produktiv emellan varven. *ler stol* Förutom det självklara hundromenaderna när man är hundvakt har jag städat lite i badrummet samt köket, fixat lunch och en jättegod middag och spacklat lite i garderoben. Det kommer att bli så fint när det blir klart, det känner jag på mig!

Sen var vi nere på Avenyn och tog några cider och öl med Johans kompis och hans flickvän som har varit på Way Out West i veckan. Jag hade inte träffat hans flickvän tidigare och hon verkade trevlig trots att de båda var ganska så slitna efter helgen. Johans komis är en härlig kille så det vart trevligt.

Snart börjar 100 meters finalen för herrar och det vill jag inte missa! Att dömma av semifinalerna kan det bli ritigt jämt mellan silver- och bronsmedaljörerna men jag är nästan 100 på att Bolt tar guldmedaljen och springer in på en ny världsrekordstid! Efter att ha sett hans prestation i semin då han i princip "joggade" de sista 50 metrarna är jag som så många andra runt om i världen nyfiken på hur fort han springer om han verkligen tar i. Nu värmer dom upp så nu är det dags att lägga undan datorn och hålla tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0