Bra musik och lönen är inne på kontot. Nu blir det shopping!!

För ett tag sen tog vi erbjudandet som ComHem gör reklam om på tv, Tv- och Bredband-Large för 99 kr i månaden. Något jag är helt överförtjust i nu för det ingick även en massa radiokanaler och en av dem är SCHLAGER! I princip bara låtar som jag gillar, snacka om att jag är i extas! Att fixa sig till bra musik är bland det härligaste som finns. Nu när jag är nyfixad och klar tänkte jag dra ner och kolla på svarta byxor och lite annat. Sen skulle Johan komma ner efter jobbet så ska vi köpa färg. Have a nice day 'cause I'm going shopping. lönen har äntligen kommit!!

Medans jag är borta bjuder jag på några favoriter.


         


         


Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0