Äntligen är solen här och så sitter man inne i lägenheten.

Solen är såå efterlängtad vill jag lova. Trots det sitter jag inne i lägenheten och skriver istället, men det beror mest på att det är som en bastu på balkongen och jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på ute. Johan är hemma och är sjuk så han kan ändå inte följa med mig ut. Får se vad jag hittar på. Vi åt iaf lunch ute på balkongen och njöt av solen, innan vi insåg att det var lite väl varmt och gick in igen. =)

Igår var jag runt och kollade i minst ett dussin olika affärer och var helt slut när jag kom hem. Men det gav resultat iaf! Hittade tre olika handtag till luckorna i köket som vi ska testa och se om vi vill ha istället för de vi har nu, för de är förskräckliga! De är så sjukt fula och vi kan inte förstå hur någon velat ha dem i sitt kök. Vi tror iaf att vi vet vilket handtag vi vill ha nu, så vi får se om och när det blir av.

De senaste månaderna har jag blivit kär i converse-skor, som jag tidigare tyckte var superfula. Men som sagt nu är jag kär i dem. Så igår tog jag spårvagnen in till Nordstan och köpte mig ett par! Ska bara gå inne med dem och känna efter innan jag tar min första promenad i mina alldeles egna converse! =)

 

Snart är det middag blir ett recept vi hittade i en av våra kokböcker, kyckling och couscous-sallad. Johan lagar det nu så jag ska gå och göra honom sällskap.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag har ju "alltid" sagt att converse är det bästa!

2009-08-11 @ 16:58:38
URL: http://misplaced.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0