2 dagar kvar...

Nu är det bara 2 dagar kvar! Nu finns det inte mycket som inte ligger nedpackat i kartonger. Tvättar de sista kläderna nu, får passa på medans man har tvättaskin i lägenheten för sen blir det tvättstugan. Fast är det något jag absolut vill ha tvättat springer jag nog över hit. :)

Var på en föreläsning igår och den fick mig verkligen att tänka över vissa saker i mitt liv. Vad som verkligen betyder nått för mig. Vad jag saknade i min vardag. Det är konstigt att det kan visa sig vara sånt man inte riktigt trodde att det var. Jag kom till insikt på en sak jag länge undrat över och först då insåg jag varför jag har kvar de beteendet. Det är inte för att jag vill det utan jag gör det av rädsla.

Ska fortsätta packa och snart ska jag väl göra iordning någon lunch innan jag ska dra till jobbet.


Everytime I feel down I wish that you where here with me holding me in your arms. Telling me that everything will be allright.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0