Friends forever!

Den här dagen har varit blandad. Men mestadels kanon!

Fick sovmorgon imorse och började klockan 7(!), jippi. Hade utbildning fram till lunch och den var jättelyckad. Fick dessutom hjälpa till att utbilda de andra eftersom att jag redan kunde vissa delar väldigt bra. *stolt*

Men precis innan vi skulle gå på lunch fick jag så extremt ont i magen, började kallsvettas och blev svag i kroppen. Jag vet anledning och hur det blir bättre igen så det var bara att gå hem, ta en tablett och lägga mig i sängen i 2 timmar. Det var första gången jag gick hem från jobbet på de sex månader som jag jobbat där.

Sen blev det bra igen och jag åkte ner på stan och fikade med Malin och Sanna, mina bästa vänner som jag kännt sen jag var 4 resektive 6 år. Handlade lite underkläder och annat smått. Sen gick vi ner till Maren med glass och sushi och snackade lite skit i den underbara vårsolen!

Är så himla trevligt att träffa dem, synd bara att det inte blir så ofta och att våran andra kompis inte kunde komma. Vi fyra umgicks nämligen jämt när vi gick i 7:an-8:an! Underbara tider som man saknar väldigt mycket. Då man inte hade så stora bekymmer och allt var mycket enklare.

Ikväll blir det lugnt. Tobbe kommer över och det blir en slapparkväll vilket behövs efter en tidig vecka. Blir nog att man kollar på någon film och snackar lite skit. Alltid trevligt att umgås med honom.

Imorgon däremot så blir det musiktävling uppe i Farsta där syrrans kille ska spela med sitt band. Det ska bli riktigt roligt!

Därefter ska jag umgås lite med Zandra. Men vad vi hittar på vet vi inte riktigt än, blir en surprise!

Nu är det dags att dra sig från datorn. Ha en trevlig helg för det tänker jag ha. =)



As we go on we remember all the times we had together.
And as our life change come whatever, we will still be friends forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0