Jättelyckad kväll.

Igår kände jag verkligen för att grilla. Så jag bestämde mig för att åka ut till mamma och se om någon av mina kära vänner ville följa med. Blev lite struligt bara då jag var hundvakt och inte hade bil, kände inte för att åka två olika bussar när jag skulle ha med mig tre hundar. Men fick gå in på jobbet, vilket kändes konstigt då jag slutat jobba några timmar innan, och hämta mammas bil. Hämtade sedan upp hundarna och åkte ut till huset. Det är så otroligt mysigt där ute med all grönska och lugnet, speciellt nu när vädret var så perfekt. 

Sen kom Maria och Allan över med maten och vi satte igång och grillade. Det blev jättegott och vi åt alldeles för mycket. Sen satt vi bara ute i solen, snackade skit och njöt av det underbara vädret medans hundarna sprang omkring och skällde på de som gick förbi.
Kan det bli bättre än så?




My friends tell me something has come over me and I think I know what it is
...I think I'm in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0