En dag tidigare! =)

Pratade med tjejen som har min blivande lägenhet nu och jag kommer att få den redan den 7:e! Bara en dag tidigare jag vet, men det blir perfekt. Då kan jag flytta hela fredagskvällen, slutar 17.50 men ska se om jag kan flexa 1 timme, så hinner vi fixa med det mesta den kvällen. Sen handlar jag och fixar lite smått på lördag förmiddag, så blir det inte lika stressigt att hinna till Tess och Johannas avskedsfest senare den kvällen.!

Var bara det jag ville säga för jag blev så glad! =) Dags för kvälls mackan och sen blir det Scrubs innan man ska sussa. Imorgon ska jag skriva på kontraktet och luncha med Zandra. Ska bli jätteroligt.

God natt allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0