Trevlig hundpromenad.

Var en trevlig dag på jobbet idag med en massa skratt och trams som vanligt. Härliga arbetskamrater man har, tur att man jobbar där man gör.

Hade en extrem huvudvärk när jag skulle gå hem dock och det är inte vidare, men efter middagen så var det mesta borta i alla fall.

Sen skulle jag ut med hundarna en kortis så att jag hann kolla på Bodyguard som jag inte sett på sjukt många år. Men det slutade med att jag hamnade i Geneta och fick jättetrevligt sällskap på promenaden. =) Klart mycket bätter än att sitta hemma och kolla på Bodyguard helt ensam. Får kolla på den imorgon efter att jag tränat med min jobbarkompis istället.

Dags att göra sig i ordning för att sova, tänkte hinna sova några timmar innan man ska upp strax efter 5 imorgon.
Sov gott allihopa.



Livet är för kort för att slösas bort på saker som får dig att må dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0