Underbar accent! Världen är bra liten.

Det är sjukt att man kan känna så av att höra någon prata. Men den där engelska accenten får mig nästan att bli tokig!
Den är så underbar, jag blir helt betagen. Vill bara höra mer av den, vill aldrig att dom ska sluta prata. Är i sjunde himlen när dom pratar med varandra där vid fikabordet på rasterna. Måste nog ringa Mike så att jag får höra den där accenten i massor.

Jag vet nog vad ni tänker: Hon är tokig! Men tyck det då för jag blir helt galen av att höra den där underbart sexiga accenten. Jag som inte gillat brittiska accenter förut men sen jag reste runt med Mike i Australien så är jag fullständigt galen i den!
Skulle kunna skriva om det här i evigheter men får hålla det inom mig.

Sen precis innan jag skulle gå hem för dagen så satt vi och pratade (inte med engelskmännen) och kom in på fallskärmshoppning. Tjejen bredvid mig hade hoppat.
Det visade sig att hon hoppat i Nya Zeeland i samma stad som mig men bara 3 månader tidigare än mig! Hon hade dessutom varit i Australien samtidigt som mig och på samma ställen, dock inte vid samma tidpunkter. Snacka om att världen är bra liten ibland.

Vill bara passa på att gratulera pappa som fyller år idag. Grattis pappa!!


God natt och sov gott alla. Det ska nämligen jag göra (efter Idol förstås).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0