Sightsing i centrum.

Idag har det väl inte hänt så mycket. Varit som vanligt på jobbet. Fick tid till en hälsoundersökning imorgon. Måste kolla så att jag är fit-for-fight när jag ska börja på nya jobbet.

När jag skulle åka hem lämnade jag av min jobbarkompis på stan och det var ju som en hel minicirkus!  *haha* Jaja sånt e livet, roligt hade man iaf. Hon är en härlig tjej. Sen åkte omkring på sightsing och lite annat när man ändå var nere i röran och härjade. Fick ju se lite ögongodis så man ska ju inte klaga i alla fall. :)

Fixat med pappas present men har bestämt mig för att åka upp till IKEA på lördag och fixa det då istället. Önska mig lycka till! Tror att det kan behövas om man säger så. Får bara hoppas att alla får lön den 25 och att all Astra personal bestämt sig för att hitta på något annat just när jag är där. Man får ju leva på hoppet.

Nej nu är jag hungrig. Dags för lite pannkakor tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0