Nytt jobb och nercabbat!!

Idag fick jag ett väldigt trevligt samtal. Dom ringde nämligen och sa att jag fått tjänsten jag sökt på AstraZeneca så jag börjar nu den 2 oktober!
Det är ett vikariat på 6 månader och jag kommer att jobba som processoperatör, låter nästan lite proffsigt tycker jag. :) Så det ska bli skönt att få göra något annat än att städa nu ett tag och sen får jag nära till jobbet.
Bor nämligen bara 15 minuters gångavstånd ifrån byggnaden jag ska jobba i så det är ju perfekt. Jag som är morgontrött. :)

Annars har jag inte gjort nått speciellt förutom att jag åkte nercabbat hem från jobbet idag! Är så härligt att glida omkringi den bilen. Man måste ju passa på medans vädret tillåter en.

Nej nu ska jag sluta. Ska fixa lite här hemma och sen kommer mina hundar som jag ska passa. Blir roligt med lite sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0