Misslyckad utekväll.

Igår skulle jag ha varit på fest och sedan gått ut i Södertälje men det gick inge vidare.

Jag, Malin och Zandra skulle först äta nere på stan innan vi åkte ut till Nykvarn där festen skulle vara. Dom bestämde sig för Medusa som serverar grekisk mat och sägs vara bra.

När jag kommit dit efter att ha gått ca 20 minuter i mina högklackade stövlar så får jag höra att dom är dyra där. Men vi orkade inte gå till ett nytt ställe så vi stannade.

Bsetällde in våran mat men det tog 20 minuter efter att dom fått sin mat innan jag fick min och min drink blev fel och den fick jag också vänta på. Servicen var inge bra och vi var lagom glada när vi hade betalat den dyra maten. Vi var redo att vara lite otrevliga.

Då kommer en trevlig servitör och pratade med oss så då kunde vi bara inte vara otrevliga. Men men vi sa iaf att vi tyckete att det var dåligt att jag fått vänta så länge.

Eftersom att vi fått vänta så länge så var det ingen ide att åka till Nykvarn så vi bestämde oss att åka till Stockholm och gå ut med Malins kille och hans kompisar. Vi åkte bara hem till mig först och tog en vinare innan vi åkte in till stan. Stod och väntade ett bra tag på bussen och det var ju inte direkt varmt och skönt ute längre om man säger så.

Men vi blev inte kvar så länge i stan då dom stängde 1 timme efter att vi kommit till Söderhof och vi orkade inte gå vidare så jag och Zandra åkte hem till mig och sov.

Men jag hade trevligt sällskap i alla fall och innan på dagen hade jag varit nere i centrum och köpt nya byxor och en tröja så man ska inte klaga ändå.

Dags att gå och fixa lite i lägenheten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0