Agilitykurs på klubben.

Idag var man på hälsokontroll och det gick jättebra. Inget fel på mig än så länge i alla fall. :) Satt och pratade en massa med sköterskan som var jättetrevlig.

Sen har jag varit i Nykvarn och haft en agilitykurs på klubben. Kursarna är så duktiga. Man kan inte tro att det var deras 3:e gång. Det är faktiskt riktigt roligt att hålla kurser, helt min grej har jag insett. Har hjälpt mamma med hennes valpkurs några gånger förr och det var hur roligt som helst! Man kanske skulle bli lärare? Hehe..
Är så roligt att se deras framgångar och när dom lyssnar på en och faktiskt tar åt sig.

Har en tjej i gruppen som bara är 14 år och hon är riktigt duktig. Positiv och glad inställning. Det är härligt med såna människor. Fler borde vara så.

Så imorgon är det äntligen fredag. Det ska firas med en lugn hemmakväll framför en film i myskläder. Har inte tagit det lugnt på helgerna sen jag kom hem till Sverige för 2½ månder sen så ska bli skönt!

Nej snart är det Idol och sen ska man ta och tänka på refrängen. Är ju en arbetsdag imorgon också.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0