Uppdateringar.

Ser att det var ett litet tag sen jag skrev här. Så vad har då hänt sen sist jag skrev.

Inflyttningsfest
Den 23 september hade jag inflyttningsfest och det var trevligt. Kom en del folk jag inte sett på länge och några jag inte alls träffat. Blev trevligt med lite twister, som för övrigt tog koll på mina otränade armar och ben, och sen karaoke så gått det gick då vi inte kunde använda min riktiga karaoke-maskin. Tack alla som kom.

      
Inflyttningsfest.                   Twister

Shopping runda med syrran
Förra onsdagen var jag och syrran i Skärholmen och shoppade loss. Blev en hel del nya tröjor och massa pengar spenderade. Men å andra sidan så behövdes det då alla mina kläder på nått konstigt vis var för små när jag kom hem från Asutralien, krymper kanske med åldern? Hehe.Men dom var gamla och tråkiga iaf så, roligt att ha en anledning att köpa nytt.
Syrran köpte också en hel del och det blev mycket kassar i bilen vill jag lova.

Blev även en ny mp3-spelare. En, tro det eller ej, rosa(!) Samsung YP-Z5F. Men den var faktiskt snygg, dessutom får jag ha den ifred då syrran avskyr rosa. :)
När vi kom hem var jag helt slut.

Sjukdom
På torsdagen var jag tvungen att gå hem från jobbet efter att ha känt mig dålig nästan hela veckan. Kändes tråkigt att säga hej då till alla som man ändå lärt känna lite sådär halv bra. Var ju i alla fall där i 6 veckor. Kommer att sakna vissa mer än andra, sköt om er och tack för mig.

20-års fest
Efter att ha vilat resten av veckan så tänkte jag att jag skulle med syrran på en fest på lördagkvällen. Kanske inte så smart egentligen men kände mig piggare så. Hade ganska trevligt och träffade en del folk, mest killar. Exet och hans kompis var där så pratade en hel med dom. Hans kompis ska till Australien nu i slutet av oktober så pratade massor om det, gav honom lite tips och råd som kan vara bra att veta om. Hoppas att han får det bra. Lycka till!

På vägen hem, precis efter att ösregnet dragit förbi, så möte vi en stackars tjej som inte kom in i sin lägenhet. Hon fick låna min mobil och det löste sig till slut. Hoppas det gick bra för henne sen. Kändes i alla fall jättebra att få hjälpa till med något. Blev ett lyckat slut på den kvällen.

Nytt jobb
Så i måndags började jag mitt nya jobb på Astra här inne i stan. Efter våran rundvandring efter halva dagen kände jag av att jag kanske inte mådde så bra som jag trodde, men det gick bra i alla fall. Trevliga människor och jag har träffat många av dom förrut. Roligt med lite glada och bekanta ansikten! :)

Känner mig lite bättre idag i alla fall men jag känner fortfarande av att jag inte är riktigt frisk. Så det blir till att vila resten av kvällen idag igen. Jobbigt bara när man har så mycket tid. Men det regnar ju ute nu i alla fall så. Har bestämt mig för att det blir en mini-spa kväll för mig med en film senare ikväll.

Brunett
Glömde nästan berätta en sak:
I förra veckan bestämde jag mig för att jag skulle färga mitt hår brunt och så blev det också. Gick dock inte som jag hade tänkt mig och det blev mycket mörkare än jag hade velat ha det. Men nu såhär i efterhand så är jag faktiskt riktigt nöjd och har fått många positiva kommentarer om att jag passar bättre som brunett än jag gjorde som blondin, jag håller nog med dom lite.

Får se om jag är duktig på att uppdatera den här mer sen eller om jag glömmer det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0