Så är tisdagen snart slut.

Jaha så har man jobbat den här dagen också. Andra dagen på kvällsveckan och det har gått bättre är förväntat faktiskt. Men imorgon ska jag på utbildning och jobbar då förmiddag och på fredag är det en annan utbilning på förmiddagen. Det är helt underbart för då får jag sluta 14.00 istället för 17.50 och det är ju skönt på en fredag, speciellt eftersom att jag då fyller 20 år!

20 år...!
Tänk att lilla jag ska bli "gammal". Haha. Ska ta ett kliv ut ur tonårslivet vilket känns lite skrämmande. Önska mig lycka till. Dom säger ju att livet börjar när man fyllt 20 så jag hoppas att det bara ska bli bättre nu, jag får väl se. Får hålla er uppdaterade.

Imorgon ska jag nog träffa mina bästa kompisar på en fika vilket jag ser fram emot. Är inte ofta alla kan då den ena gör lumpen och den andra flyttat bort til Tyresö. Men får passa på medans man kan.

Har äntligen fått hem min laddare. :) Glömde den hos mamma i helgen och den var död när jag slutade igår så jag fick lite panik, mobilberoende som man är. Men nu har den kommit och man var lite populär i alla fall. Alltid trevligt när man är det, men får kontakta dem imorgon för det är lite sent nu.

Ska ta och sova snart. God natt, sov gott och dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0