Äntligen helg!

Nu har man redan jobbat första veckan på nya jobbet och det har gått bra. Lite småstrul dock men annars har det varit bra. Ska bli roligt att komma igång mer nästa vecka. Mycket information har det blivit vill jag lova! Skönt att man varit i byggnaden innan så man känner igen ganska många och hittar på de flesta ställerna, för är man ny så blir man helt virrig där inne. Haha.

Träffade min handledare som jag ska gå med nu och han verkade jättetrevlig så det ska nog gå bra. Blir till att lära känna ännu mera folk nästa vecka då jag ska jobba dagskift igen. Kommer vara lagom slut efter nästa vecka. Är inte van vid att gå upp 5 varje morgon, speciellt inte två veckor i rad. Men det ska nog gå det med, jag som är så morgontrött.

Var på rundvandring i en annan byggnad som fyller och packar substansen jag ska tillverka och då såg jag min lilla mamma stå där inne och jobba. Trevligt, trevligt. Såg ut som en liten smurf i sina blåkläder. :)

När jag kom hem så blev det sängen nästa där jag fick sällskap av lilla söta Ghia som också kände för en tupplur. Finns det någon goare hund än henne? Myshunden nummer 1. Älskar den där hunden!

Helgen är ganska så fullbokad med DM imorgon vilket ska bli roligt, utgång på kvällen om jag orkar och på söndag bär det av till IKEA för lite shopping. Önska mig lycka till, kan behövas.

Ikväll ska jag ta det lungt framför Idol som blivit min nya fredags tradition. Orkar inte göra så mycket mer då heller och börjar man kolla på det blir man ju fast. Får ju sina favoriter som man måste följa. :) Blir nog att jag och syrran åker ut till Nykvarn och kollar på det med andra syrran och en kompis.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0