Äkta vänner är det bästa du kan ha!

Idag var jag på min utbildning ute i Gärtuna och den gick bara bra. Träffade många trevliga människor där och såg även några som jag jobbade i samma hus som förrut. Trevligt, trevligt.

Efter att ha varit hemma i drygt 1 timme så åkte jag ner på stan och åt middag med Sanna och Malin. Det var jätteroligt att träffa dom igen och bara snacka en massa om allt som hänt. Är så himla glad att jag har dom alltså. Tack för att ni finns, ni är bäst! Älskar er verkligen. Är så festligt för vi lever så himla olika liv.
Malin är sambo och bor i deras bostadsrätt i Tyresö, Sanna ligger i flottan och jag har varit ute och rest i världen.

Har insett hur mycket riktiga vänner verkligen betyder. Utan dom vad vore man då? Även om man inte alltid hörs av så finns dom där när man behöver och när man väl träffas känns det som om att det vore igår.
Riktiga vänner är dom som vet ens fel och brister men som tycker om en i alla fall.

Ta vara på era riktiga vänner för det är det bästa ni kan få!!
En partner kan komma och gå men en rktig vän är den som består.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0