Utgång, fest och lite mys.

Utekväll
Hade tänkt ta det lungt i fredags med en tv-kväll framför Idol men det slutade med att jag, syrran och min andra "syster" drog ut. Men var på TK som jag aldrig riktigt gillade och det var väl sådär. Men träffade i alla fall några man inte träffat på länge, det är alltid roligt. Jag och syrran drog hem tidigare eftersom att jag var så trött.

In-/utflyttningsfest med en massa twister
I lördags var jag och syrran på in-/utflyttningsfest hos min kompis och det blev en massa twister (som vanligt), dricka och kortspel. Killarna var så himla osmidiga på twister men det var roligt att se. Vissa fick lite för mycket av det goda och vi var ett glatt gäng som drog ner till Central Baren vid 12-tiden. Träffade en massa människor man inte sätt på länge igen, det är det roliga med att gå ut. Träffade en jobbarkompis också. Var fortarande seg från veckan och alla helger av fester hit och dit så vi drog ner till kebaben och käkade. Sen drog vi hem efter en lyckad kväll.

Mysdag ute i Taxinge och strul på jobbet
Söndagen spenderade jag ute hos mamma i Taxinge med att bara ta det lungt, äta gott, gå ut med hundarna och kolla på film. En riktig slappardag med andra ord, det behövdes kan jag säga. Hade jättetrevligt där ute.

Fick skjuts in till jobbet på morgonen eftersom att det inte går några bussar så att man kan vara inne i stan till 6, man klagar ju inte. Men när jag skulle in så funkade inte mitt kort och jag fick gå runt halva området för att komma in. Kom inte heller in i omklädningsrummet så fick komma in på mötet med mina personliga kläder. Bra start på en måndag morgon.

Kom inte in i morse heller. Blev lite irriterad för det satt en inne vid min éntre men hon såg mig inte och hon hade inte öppnat så det gick inte att ringa på henne heller. Gav tillslut upp när jag inte fick hennes uppmärksamhet och fick gå runt halva området igen, var lagom glad då.
Men nu när jag gick hem idag så funkade mitt kort, tack och lov säger jag bara. Kände inte för att gå till vakten en tredje dag.

Annars var det en bra dag på jobbet, dom jag jobbar med är roliga. Trivs att jobba med dom så det är jätteskönt. Jobbade med mina två favoriter idag så man ska inte klaga. Härliga killar måste jag säga.

Får se vad som händer idag då, blir nog att träna lite dansmatta och se om syrran är med på en duell i sing star. :)

Take care!

 95879-7FintTwister,Tess&jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0