Chunky Monkey.

Jag äter väldigt sällan glass eftersom att jag mår väldigt dåligtav det men ibland blir begäret för stort och jag syndar. Har länge velat testa Ben & Jerry's Chunky Monkey, bananglad med bananformade chokladbitar och valnötter, men den har varit slut när jag letat. I måndags när jag kollade på Helens små underverk och hon åt den glassen bestämde jag mig: Nu är det dags!

Igår hittade jag den i vår närbutik(!), bäddade ner mig i soffan, slog igång en film och åt glass. Den var väl värd att vänta på för den var gudomlig! Älskar banan och choklad, behöver jag säga mer? Att den dessutom är Fairtrade gör det hela ännu bättre.

 

Har du inte testat den? GÖR DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0