Det kostar att ligga på topp...

Det uttrycket passar verkligen in just nu. Efter fredagens tenta fick jag 3 dagars ledighet och idag började allvaret igen = tentaplugg till TVÅ tentor nu på lördag, Jippi!? Som jag misstänkte blev det en ordentlig träningsvärk och nu känner jag verkligen av HELA kroppen, innan var det "bara" lår och vader, vilket för övrigt är underbart när man bor tre trappor upp utan hiss och har en hund som vill gå ut. Haha Men det var det värt så på torsdag kör vi igen men då blir det Zumba! Shake that as...

Men nu vill Ghia ut en sista gång och mina ben jublar redan (haha) sen får det bli ett besök hos Mr. John Blund.. God natt och så sov gott! Kanske möts vi hos Mr. Blund?

4 år gammal bild på mig och min underbara Ghia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0