På väg att bli en träningsnarkoman?

Igår hade vi en vikarie för Anna som normalt har passet och Laura (som vikarien hette) var riktigt bra! Det var riktigt tuffa men härliga övningar och hon var väldigt duktig som instruktör, ska kanske på gå hennes Shape-pass på lördag morgon. Som om det tuffa passet inte var nog körde jag även ett pass Piloxing och de första minutrarna undrade jag ärligt talat vad jag hade gett mig in på men efter ett tag blev det bättre. Efteråt var kroppen helt slut efter nästan 2 h intensiv träning men det kändes även underbart! Jag förväntade mig en grym träningsvärk idag men den är väldigt snäll måste jag säga. Får dock en känsla av att det inte kommer att vara lika trevligt imorgon men det återstår att se.

Jag har faktiskt haft en mindre abstinens över att jag inte tränat idag men kroppen behöver nog vila lite. På torsdag ska jag prova på StreetDance för första gången och jag är beredd på många goda skratt. På söndag blir det BodyBalance sen får jag se om det blir lite Shape på lördag som sagt.

Är jag på väg att bli en träningsnarkoman? ;)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0